DOPRAVA

  1. Slovenská pošta - poštovné a balné - 4,50 - 6,50 €, podľa váhy balíka
  2. Osobný odber - zdarma
  3. Balíčky doručujeme aj do Českej Republiky a iných krajín EU, cenu poštovného po dohode zašleme emailom

PLATBA

  1. Prevod - platba pred dodaním tovaru úhradou na účet SK49 0900 0000 0051 7826 9528, SWIFT/BIC: GIBASKBX - platobné údaje dostanete aj emailom pri zvoleni platby na účet, ako variabilný symbol použite čislo objednávky
  2. Dobierka - poplatok pri platbe v hotovosti alebo kartou - 1€
  3. Platba kartou - poplatok pri platbe kartou - 1€

REKLAMÁCIE

Reklamačný poriadok internetového obchodu Ty Ammo

Nasledujúci poriadok vymedzuje reklamačné podmienky a právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim

1. Úvodné ustanovenia

Predávajúci: Ricamo, s. r. o., Pribinove sady 30/11, 018 51 Nová Dubnica, IČO: 53 641 175, DIČ: 21 21 450 342
Kupujúci: fyzická osoba (nepodnikateľ) alebo právnická osoba (živnostník / firma)

Reklamáciou sa rozumie uplatnenie práva kupujúceho na náhradu škody za chyby či nefunkčnosť tovaru zo strany predávajúceho.

2. Postup pri riešení reklamácie

  • telefonické ohlásenie reklamácie zo strany kupujúceho
  • zaslanie reklamovaného tovaru na poštovú adresu spoločnosti (Ricamo, s. r. o., Pribinove sady 30/11, 018 51 Nová Dubnica) spolu s menom, číslom faktúry a kontaktom pre ohlásenie výsledku reklamácie
  • kontaktovanie zákazníka ohľadom výsledku reklamačného nároku
  • vykonanie výsledku reklamácie (výmena alebo oprava tovaru, vrátenie finančných prostriedkov alebo iné)

Lehota na vybavenie reklamácie je maximálne 30 dní odo dňa uplatnenia nároku na reklamáciu. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje jeden z nasledujúcich úkonov:


• deň doručenia reklamovaného tovaru do sídla predávajúceho (po predošlom telefonickom oznámení)
• dátum na kópii reklamačného formulára, vystaveného pri osobnom podaji reklamácie
• deň doručenia elektronickej správy o reklamácii do schránky elektronickej pošty objednávateľa

3. Vymedzenie nároku na reklamáciu

Reklamáciu nie je možné uplatniť na poškodenie vzniknuté:

  • prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
  • znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
  • používaním tovaru v neadekvátnych podmienkach
  • pádom, nárazom či nadmernou fyzickou záťažou
  • neodbornou opravou alebo neodborným a nešetrným zásahom
  • pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu

4. Záverečné ustanovenia

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť či dopĺňať bez predchádzajúceho upozornenia. O tejto skutočnosti verejnosť oboznámi uverejnením na stránke internetového obchodu aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť od 01.01.2022 a plne nahrádza predchádzajúci RP.