OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky

Nasledujúce obchodné podmienky sú platné medzi predávajúcim (prevádzkovateľom) a kupujúcim (zákazníkom) na stránkach internetového obchodu Ty Ammo.

1. Zmluvné strany

Predávajúcim je prevádzkovateľ internetového obchodu www.tyammo.sk, a síce spoločnosť

Ricamo, s. r. o.
Pribinove sady 30/11
018 51 Nová Dubnica
Slovenská republika

zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 29428/R
IČO: 53 641 175
DIČ: 21 21 450 342
v zastúpení: Erika Teicherová, tel. č.: 0902 310 208, email: teicherova@tyammo.sk

Kupujúcim je objednávateľ v internetovom obchode, a síce každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru

2. Uzatvorenie kúpnej zmluvy (objednávka)

Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho a jej prijatím na strane predávajúceho. Táto zmluva je uzatváraná na diaľku a považuje sa za záväznú v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších predpisov.

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je úplné a pravdivé vyplnenie všetkých údajov, ktoré sú predávajúcim požadované:
Fyzická osoba (nepodnikateľ) uvediemeno, priezvisko, adresu, email a telefónne číslo.
Právnická osoba (živnostník / firma) uvedie obchodné meno, fakturačnú adresu, IČO, DIČ / IČ DPH a adresu dodania, ak je iná ako fakturačná.

Objednávka je prijatá na strane predávajúceho, ktorý zašle kupujúcemu potvrdzujúci email s informáciami o jej vybavení. V prípade, že tovar nie je možné doručiť do 7 pracovných dní, bude o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný. V deň expedovania zásielky je zákazník opäť informovaný emailom, v ktorom obdrží elektronickú faktúru. Táto predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a súčasne slúži ako dodací a záručný list. V rámci ekologického programu a šetrenia prírody už nebude faktúra zaslaná poštou, ani nebude súčasťou zaslaného tovaru.

3. Dodacie podmienky a lehoty

Dodanie objednaného tovaru je závislé od dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho a je realizované v čo najkratšom možnom termíne. Pri akejkoľvek zmene bude zákazník okamžite upozornený emailom alebo telefonicky.

Tovar odosielame prostredníctvom Slovenskej pošty alebo prepravnej spoločnosti najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky v prípade tovaru bez personalizácie. Ak sa jedná o personalizovaný tovar, odosielame do 7 pracovných dní od schválenia grafického návrhu. Dodanie tovaru odo dňa odoslania sa pohybuje v rozmedzí 1-2 pracovné dni.

3.1. Záväzky predávajúceho

  • dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
  • zaslať tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy

3.2. Záväzky kupujúceho

  • skontrolovať neporušenosť balenia a objednaný tovar prevziať
  • zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok, ktoré boli platné v deň odoslania objednávky. V prípade neprevzatia tovaru a následnej požiadavky jeho opätovného doručenia, je zákazník povinný uhradiť náklady prvého ako aj druhého doručenia. Princíp sa vzťahuje aj na neoznámenie o doručení zo strany pošty / prepravcu a zle zadanej adresy doručenia.

3.3. Vymedzenie zodpovednosti predávajúceho

Predávajúci nezodpovedá za:

  • oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou
  • oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  • za poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase potvrdenia objednávky (objednania tovaru).

Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a právo na dodatočnú zmenu cien. Ceny sú závislé na pohybe peňažných kurzov, výrobných podmienkach a lehotách a tiež od rastu inflácie. V takomto prípade má zákazník právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy, teda právo na storno objednávky.

Pri objednávaní tovaru s vlastnými textami, obrázkami a grafikou nie je možná platba na dobierku. Jedná sa o personalizovaný, a teda ďalej nepredajný produkt. Každá takáto objednávka bude automaticky zmenená na úhradu bankovým prevodom.

Dokladom o predaji je faktúra, ktorá bude zaslaná elektronicky na email zákazníka zadaný v objednávke. Faktúra slúži súčasne ako dodací a záručný list.

V cene tovaru nie je započítané dopravné a balné.

4.1 Dopravné a balné

Výška dopravného a balného platná pre Slovenskú republiku je stanovená v tabuľke č.1 a vždy je súčasťou konečnej ceny faktúry.

Výška dopravného a balného platná pre Českú republiku je stanovená v tabuľke č.1 a vždy je súčasťou konečnej ceny faktúry.

5. Odstúpenie od zmluvy

Odstúpiť od kúpnej zmluvy je možné ako na strane kupujúceho, tak na strane predávajúceho.

5.1. Storno objednávky zo strany kupujúceho

Zákazník je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu až do doby jej expedície. Zrušenie objednávky je možné len písomnou formou, teda emailom. Obratom Vám zašleme potvrdenie o jej zrušení. V tomto prípade si neúčtujeme žiadne penále či iné poplatky súvisiace s vykonaním storna. Ak bola zrušená objednávka vopred uhradená, cena za tovar bude kupujúcemu vrátená do 15 dní od odstúpenia od zmluvy a to bankovým prevodom.

Pri objednávaní tovaru s vlastnými textami, obrázkami a grafikou nie je možné produkt bez udania dôvodu vrátiť. Prijímame len reklamácie spojené s poškodeným a chybne vyrobeným tovarom. Pred zadaním do výroby zasielame každému zákazníkovi grafický návrh na schválenie. Schválením tohto návrhu súhlasíte s výrobou, a tým strácate nárok na vrátenie tovaru. Dôkladne si, prosím, skontrolujte správnosť grafiky, textov a prípadných gramatických chýb či preklepov. Dodatočná reklamácia spojená s návrhom po odsúhlasení nebude uznaná.

5.2. Storno objednávky zo strany predávajúceho

Predávajúci má právo stornovať objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časti ak:

  • sa produkt nevyrába alebo sa prestal vyrábať,
  • sa zmenila výrobná cena produktu,
  • vystavená cena produktu bola chybná

O tejto skutočnosti bude kupujúci oboznámený písomne - emailom. V prípade, že kúpna cena alebo jej časť bola už uhradená, budú finančné prostriedky vrátené do 7 dní na dohodnutý bankový účet.

5.3 Vrátenie tovaru kupujúcím

Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., môže spotrebiteľ tovar zakúpený v internetovom obchode vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa jeho prevzatia.
Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a vyskúšať,nesmie ho však začať používať, nosiť či inak opotrebovávať.

Tovar, prosím, zasielajte nepoškodený spolu s priloženým číslom faktúry a číslom bankového účtu na poštovú adresu: Pribinove sady 30/11, 018 51 Nová Dubnica.

Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude vrátená najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy a to bankovým prevodom na číslo účtu priložené k vrátenej zásielke.

Právo na vrátenie tovaru kupujúci nemá, ak bol zakúpený a prevzatý osobne u prevádzkovateľa.

6. Záručné podmienky a reklamačný poriadok

Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov. Záruka zaniká poškodením tovaru nešetrným, hrubým a neopatrným používaním alebo iným neobvyklým zaobchádzaním. Spotrebiteľovi je odporúčané telefonicky oznámiť predávajúcemu o chybe či nefunkčnosti tovaru a záujme o reklamáciu.

Zákazník je povinný zásielku dôkladne prekontrolovať už pri jej preberaní od doručovateľa. Ak je obal poškodený, roztrhaný, pomliaždený alebo inak znehodnotený, odporúčame zásielku nepreberať a reklamáciu uplatňovať priamo na mieste u doručovateľa. Dodatočná reklamácia už nebude uznaná zo žiadnej strany.

Spiatočnú dopravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

6.1. Vymedzenie nároku na reklamáciu

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
  • znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
  • používaním tovaru v neadekvátnych podmienkach
  • pádom, nárazom či nadmernou fyzickou záťažou
  • neodbornou opravou alebo neodborným a nešetrným zásahom
  • pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu

6.2. Reklamačný postup

Štandardne reklamácie prebiehajú podľa nasledovného postupu:

  • telefonické ohlásenie reklamácie zo strany kupujúceho
  • zaslanie reklamovaného tovaru na poštovú adresu spoločnosti (Ricamo, s.r.o., Pribinove sady 30/11, 018 51 Nová Dubnica) spolu s menom, číslom faktúry a konktaktom pre ohlásenie výsledku reklamácie
  • kontaktovanie zákazníka ohľadom výsledku reklamačného nároku
  • vykonanie výsledku reklamácie (výmena alebo oprava tovaru, vrátenie finančných prostriedkov alebo iné)

7. Ochrana osobných údajov

Objednávateľ vyhlasuje, že v zmysle § 7 ods.1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlasí, aby predávajúci narábal s jeho osobnými údajmi - spracoval a uchovával - a to na dobu neurčitú. Tento súhlas môže objednávateľ kedykoľvek zrušiť telefonicky alebo písomne. Prevádzkovateľ je na základe tejto žiadosti povinný osobné údaje zo svojej databázy vymazať.

8. Záverečné ustanovenia

Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne akceptujú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

Zaslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

Všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmien je splnená uverejnením na internetovej stránke obchodu www.tyammo.sk

Podmienky sú platné od 01.01.2022 a plne nahradzujú predchádzajúce VOP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu všeobecných obchodných podmienok aj bez predchádzajúceho upozornenia.